Great haircut and conversation, thanks :)
Sarah
-
3 dagen geleden
Kimberley is the best hairdresser I ever had❤️
Susanna
-
4 dagen geleden
Anoek
-
7 dagen geleden
Super tevreden over mijn behandeling!
Rebecca
-
7 dagen geleden
Esther knapt mijn haar perfect met een razor cut! Precies zoals ik het me had voorgesteld 🌺dankjewel
Mo
-
9 dagen geleden
Ben er heel blij mee, hele aardige mensen!
Jasmijn
-
19 dagen geleden
Liam
-
20 dagen geleden
Julia is fantastisch❤️❤️❤️
Marije
-
22 dagen geleden
The staff is always so kind and knowledgeable.
The girl who took care of me gave so many useful advices for my curly hair. I will come back soon!
Veronica
-
24 dagen geleden
Amazing experience, perfect BIAB manicure and extremely friendly :) will definitely come back!
Alice
-
26 dagen geleden