5.0
gebaseerd op 510 reviews

Great haircut and conversation, thanks :)

Sarah - 3 dagen geleden

Kimberley is the best hairdresser I ever had❤️

Susanna - 4 dagen geleden
Anoek - 7 dagen geleden

Super tevreden over mijn behandeling!

Rebecca - 7 dagen geleden

Esther knapt mijn haar perfect met een razor cut! Precies zoals ik het me had voorgesteld 🌺dankjewel

Mo - 9 dagen geleden

Ben er heel blij mee, hele aardige mensen!

Jasmijn - 19 dagen geleden
Liam - 20 dagen geleden

Julia is fantastisch❤️❤️❤️

Marije - 22 dagen geleden

The staff is always so kind and knowledgeable.
The girl who took care of me gave so many useful advices for my curly hair. I will come back soon!

Veronica - 24 dagen geleden

Amazing experience, perfect BIAB manicure and extremely friendly :) will definitely come back!

Alice - 26 dagen geleden