5.0
gebaseerd op 510 reviews

Geweldig, het voelde als therapie. Ik ging van heel lang naar heel kort. En Esther weet precies wat ik wil.

Naomi - 2 maanden geleden
Anna - 2 maanden geleden

Super service!

Marjolein - 2 maanden geleden
Puk - 3 maanden geleden
Karen - 3 maanden geleden
Taki - 3 maanden geleden

Very nice experience. The place is clean and organized. The staff welcoming and professional

Sara - 4 maanden geleden

Professionele en gezellige hairstylistes, goede adviezen, fijne producten, lekkere koffie, ik ga altijd meer dan tevreden de deur uit.

Patricia - 4 maanden geleden

I had a Biab and gel polish nail appointment with Rojin and I am so satisfied with her service, the hygiene and the quality of the final work on my nails. She listened carefully to what I wanted and was super nice to helping me choose the colour as well. Thank you so much 😊

Parisa - 4 maanden geleden

I loved having my haircut with Ester! She is super good with curls and actually listen to what you request. The salon is clean and pretty and the products are extreme good quality.

Laura - 4 maanden geleden