5.0
gebaseerd op 510 reviews

Nooit teleurgesteld. Goed geknipt, heerlijk hoofd massages!

Anouk - 29 dagen geleden

Always a great curly cut with Stephanie.

Annabelle - 29 dagen geleden
Mariam - ongeveer een maand geleden
Renee - ongeveer een maand geleden

Super vriendelijk, lekkere koffie en prachtig haar. Dankjewel!

Isabella - ongeveer een maand geleden

Geweldig, heel mooi geknipt! Kijk al uit naar de volgende keer

Sophie - ongeveer een maand geleden

M'n krullen heel mooi geknipt, precies zoals ik wenste! Blij de deur uit gegaan:)

Nicole - ongeveer een maand geleden

Julia brengt naast je haar weer prachtig in model ook een beleving mee. Voelde me echt een prinses vandaag !

Annam - ongeveer 2 maanden geleden

Julia was great! She took great care during my visit, and the result is exactly how I wanted it! Highly recommended

Davide - ongeveer 2 maanden geleden

Altijd blij als Sav mijn haar knipt💛 Never disappointed!!

Zoe - ongeveer 2 maanden geleden