Nooit teleurgesteld. Goed geknipt, heerlijk hoofd massages!
Anouk
-
29 dagen geleden
Always a great curly cut with Stephanie.
Annabelle
-
29 dagen geleden
Mariam
-
ongeveer een maand geleden
Renee
-
ongeveer een maand geleden
Super vriendelijk, lekkere koffie en prachtig haar. Dankjewel!
Isabella
-
ongeveer een maand geleden
Geweldig, heel mooi geknipt! Kijk al uit naar de volgende keer
Sophie
-
ongeveer een maand geleden
M'n krullen heel mooi geknipt, precies zoals ik wenste! Blij de deur uit gegaan:)
Nicole
-
ongeveer een maand geleden
Julia brengt naast je haar weer prachtig in model ook een beleving mee. Voelde me echt een prinses vandaag !
Annam
-
ongeveer 2 maanden geleden
Julia was great! She took great care during my visit, and the result is exactly how I wanted it! Highly recommended
Davide
-
ongeveer 2 maanden geleden
Altijd blij als Sav mijn haar knipt💛 Never disappointed!!
Zoe
-
ongeveer 2 maanden geleden