5.0
gebaseerd op 510 reviews

Zeer professionele kapster en heel blij met het eindresultaat ! Kimberley is de beste !

Valery - 10 maanden geleden

Everything was amazing! The cut, the tips for my hair, thank you so much! Will definitely go back and I highly recommend it. And the staff is really nice!!

Lara - 10 maanden geleden

I loved the cut. Totally worth it, Kimberley was so professional and kind.

Ana - 10 maanden geleden

Zelf ga ik altijd zeer tevreden weer huiswaarts met vers geknipte haren. Ik kom zeker weer terug tot de volgende keer!

Tessa - 10 maanden geleden
Anouk - 10 maanden geleden

Altijd super!

Pim - 10 maanden geleden

Leuke curly cut, goed advies over haarkleuren!

Beata - 10 maanden geleden

Ontzettend fijn geholpen door Stephanie. Ze luisterde goed naar wat ik wilde en dacht goed mee.

Valerie - 10 maanden geleden

Thanks so much, Savanna – love the fringe update!

Shabnam - 11 maanden geleden

luistert goed naar mijn wensen, vriendelijk, gezellig, knipt vlot en goed!

Nicole - 11 maanden geleden