5.0
gebaseerd op 510 reviews

Fantastisch geholpen!! Ik kreeg eerlijk en goed advies en werd deskundig geholpen.

Aukje - ongeveer 4 jaar geleden

Kimberley was amazing as always!

Caterina - ongeveer 4 jaar geleden

Kimberley zorgt voor super mooi haar. Goed geknipt en hele mooie tinten. Daarnaast is het ook nog een spontane leuke meid. Ik ben blij!

Mieke - ongeveer 4 jaar geleden
Cara - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd vertrouwd bij mijn kapster Kimberley die mij weer mooi gekleurd en geknipt heeft. En de nieuwe salon is mooi opgeknapt: licht, fijne sfeer en top locatie.

Emilie - ongeveer 4 jaar geleden

Savanna is een geweldige kapster, geeft ontzettend goed advies en ik loop keer op keer de kapsalon uit met een prachtig en opgefrist kapsel.

Kim - ongeveer 4 jaar geleden

Fijn en goed advies, gezellige en kleinschalige sfeer.

Kim - ongeveer 4 jaar geleden

Stephanie knipt zoals altijd precies zoals het bij mij past! Altijd blij de deur uit.

Renée - ongeveer 4 jaar geleden

Fijne service en weer subliem geknipt!

Jantien - ongeveer 4 jaar geleden

Stephanie heeft mijn haar prachtig gedaan! Heel blij mee!

Margot - ongeveer 4 jaar geleden