5.0
gebaseerd op 510 reviews

Ik vind het altijd wel spannend om naar de kapper te gaan, al helemaal als het gaat om een nieuwe kapper, maar ik werd meteen gerust gesteld door de sfeer en mijn kapper (in mijn geval was dat door Savanna) en ben zeer tevreden de deur uit gegaan! :)

Yente - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben altijd super blij en tevreden met het resultaat
Happy customer

Karin - meer dan 2 jaar geleden

Hele fijne snelle service, kreeg fijn advies over de vorm

Marijke - meer dan 2 jaar geleden

Goed geknipt (krullen), fijne plek en erg aardige mensen!

Benedetta - meer dan 2 jaar geleden

De beste salon van heel Amsterdam !

Valery - meer dan 2 jaar geleden

Ester was amazing - thank you so much again!!

Sierra - meer dan 2 jaar geleden
Hanneke - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden met het resultaat. Goed geknipt door Savanna. I'll be back!

Andreas - meer dan 2 jaar geleden
Anna - meer dan 2 jaar geleden

Lieve medewerkers en een heeele goede krullen specialisatie!!

Kee - meer dan 2 jaar geleden