5.0
gebaseerd op 510 reviews
Kinga - meer dan een jaar geleden

Highly recommended. Sweet professional who knows her stuff.

Luis - meer dan een jaar geleden
Demi - meer dan een jaar geleden

Dit is mijn derde keer hier en ik kom zeker terug. Vriendelijk, deskundig en professioneel. Allemaal met een glimlach. Wat wil je nog meer?

Ela - meer dan een jaar geleden

Great experience with Ester, she understood my request quickly and the haircut is looking great!

Parthivi - meer dan een jaar geleden

Altijd ontzettend tevreden bij Stephanie! Ik kom al jaren bij haar, ik vind het altijd heel gezellig en ze is heel kundig

Kelsey - meer dan een jaar geleden

Ontzettend blij met hoe Stephanie mijn haar heeft gedaan vandaag (partial lowlights) en het drogen/stylen is ook van top niveau! Het is zo fijn om te kunnen rekenen op zo’n talentvolle kapster die de wensen van de klant naar een prachtig resultaat weet te vertalen. Stephanie, je stelt nooit teleur!

Margherita - meer dan een jaar geleden

Hele fijne kapper..
Zal blijven gaan!!..😁🍀

Gerard - meer dan een jaar geleden

Super tevreden, nagels zien er geweldig uit. Ik kom zeker terug 🥰

Lizzy - meer dan een jaar geleden

Het is Altijd weer gezellig om naar Cloud 9 te gaan. En natuurlijk weer fijn geholpen door Kimberly.😀

Nettie - meer dan een jaar geleden